Mycket bättre!

Jag mår mycket mycket mycket bättre nu. Förmiddagslektionen gick bra, jag har läst i kultur och idéhistorian så jag fattar vad det kommer snackas om på dagens lektion, jag ska snart sjunga (nervöst) och det har fixat sig med en sak som var jobbig nu imorse. Tack för att ni lät mig gnälla lite imorse. Nu är allting heeelt najs. Solen skiner, glada miner.

Jo. Jag ska sjunga. Hallelujah. Det är en pianogrej egentligen. Björn har uppgift att kompa mig på piano och jag ska kompa honom. Låten han ska sjunga är "Pärlor" med Kent. Underbara älskade Kent. Ska strax ut i musikhuset.

Har värmt upp lite. Stretchat tungan (haha) och masserat käkmuskler och nackmuskler så rösten kommer fram.

Just nu längtar jag bara tills dagen är slut och jag och Fredde får gå hem i det fina vädret till honom, se på andra avenyn och mysa bara. Ta det lugnt. Inga läxor för min del. SKÖNT.

Nu ska jag öva.

ÄLSKAR DIG FREDDIS <3
 
Hanna fredde

Kommentarer
Postat av: Din pojk

Så skönt att vi lyckades re ut det där. (L) lycka till med sången och spelandet gumman (L) vi ses senare älskling (L)(L) älskar dig mest av allt (L)(L)(L)(L)

Jag har kommit på varför mina inlägg bara kapas. Man kan inte göra liggande hjärtan. :( så det får bli (L) istället (L)(L)(L)

2008-04-22 @ 12:12:45
URL: http://fsjoeberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0