HALLÅÅ!?

Jag hatar när man vant sig vid att kliva upp tidigt på vardagarna och så kan man inte sova på lördagmorgon istället. Jag vaknade halv åtta. Jippie. Jag gav upp vid åtta, sa till Fredde att han för all del skulle sova vidare och att jag väcker honom sen. Hoppas han inte störs av tangentbordet. Neeeeeeeeej just jaaaaa, han kan ju sova när grannarna borrar i cement ;p ingen fara här inte!

Solen lyser idag också. Helt fantastiskt, en veckas sol. Hoppas det blir varmt. Igår när vi åkte till skolan (jag körde!!) så sa mamma att det väntas bli oväder. Kanske imorgon. Det hoppas jag inte för då ska jag och Fredde bort till Bänkås och grilla korv. Mys!

Idag blir det nog en väldigt slapp dag. Lördagarna = favoritdagarna. Vi ska äta frukost, göra amerikanska pannkakor till lunch, moppa oss ner till Birsta city, köpa något godis och sen hem till Freddis en stund innan jag far till familjen Bohlins på middag. Brukar alltid vara lyckat. Men nu är det ju så att jag inte varit med ett tag... som beror på mig själv faktiskt. Jag har lovat massa andra att vara med dem före. Men denna gång ska jag åka dit.

Jag träffade en gammal klasskompis igår!! Det var så härligt att se henne igen, det var evigheter sedan. Lika glad och sprallig och lockade fram skrattet ur en på en gång! :D

Funderar på att koppla in hörlurarna och se någon film på Freddos dator tills han vaknar. Detta suger. Ingen annan är ju vaken ens.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0